Jesteśmy członkiem Bydgoskiego Klastra Przemysłowego
We are a member of the Bydgoszcz Industrial Cluster
Wir sind ein Mitglied der Bydgoszcz Industrial Cluster
Nazwa waluty | Kod waluty | Kurs średni |
---|
Na życzenie klienta dorabiamy mixery do różnych urządzeń.
Właśnie produkujemy mixery dla Ciebie. Jeśli ich tu nie znajdziesz, napisz e-maila lub dzwoń.
Zasada działania Miksera (mixer).
Produkujemy wysokiej jakości mixery LPG & CNG zaprojektowane do charakterystyki każdego pojazdu. MIXER (MIKSER) powietrzno-paliwowy zbudowany jest na zasadzie dyszy Venturiego. Powietrze zasysane przez silnik przepływa przez mikser, następnie jest ściśnięte w dyszy Venturiego. Po wyjściu z miksera powstaje mieszanka, którą koletor wlotowy dystrybuuje do każdego cylindra za pomocą zwykłego programu dystrybucji. Aby dobrać mikser proponujemy zastosować naszą wyszukiwarkę
"Dobierz mikser do auta"
Wyszukiwarka mikserów jest stale i na bieżąco modyfikowana więc jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, będą one dla nas bezcenne, zachęcamy do pozostawiania recenzji pod interesującym Cię produktem.
Przeznaczenie i zasady działania miksera
Właściwy proces spalania jest podstawowym parametrem decydującym o ekonomi i dynamice pracy silnika. Mixer - element składowy samochodowej instalacji gazowej, wraz z regulatorem gazu jest odpowiedzialny za ustalenie optymalnego składu mieszanki paliwowo-powietrznej.
Regulator - regulacja ma za zadanie zmniejszenie lub zwiększenie przepływu gazu przez regulator i ustalenia najlepszej mieszanki. Regulator może mieć postać silnika krokowego lub pokrętła ze śrubą.
Właściwy dobór miksera jest podstawą do prawidłowego zasilania silnika gazem. Działanie mikser polega na zasadzie wytworzenia podciśnienia pomiędzy mikserem a reduktorem czego następstwem jest otwarcie zaworu w reduktorze i przepływ gazu do silnika. Ważnym elementem jest otwór palnika w mikserze, który ustala podciśnienie. Za mały otwór palnika wlotu powietrza w mikserze powoduje nadmierne spalanie gazu,występuje tzw.mieszanka za bogata,oznaką jest pojawienie się ciemno-brązowego nalotu na elektrodach świec.
Z kolei za duży otwór w mikserze mieszanka za uboga powoduje wypalanie się zaworów,oznaką tego jest pojawienie się białego nalotu na elektrodach świec.
W mikserach o nieregularnych kształtach bierzemy pod uwagę pole powierzchni otworu, które powinno mieć zastosowanie w tym mikserze dla danej pojemności silnika pojazdu.
Przyjmuje się, że do silnika o pojemności 1.0 - 1.2 litra należy stosować otwór palnika w mikserze od 28 do 30mm., o pojemności 1.5 litra należy stosować otwór w granicach od 30 do 34mm. W silnikach 2.0 litra otwór palnika od 34 do 38mm.
W niektórych typach silników należy zastosować mikser z kompensacją. Kompensacja ma na celu kompensowanie zbyt dużej różnicy ciśnienia pomiędzy dużą membranę gazową a dolotem powietrza do kolektora ssącego.